Rühmatreeningud
Jooga
Vera Sergeenkova
19.00 – 20.20
R 19.00 – 20.20

Jooga 
on tasakaal keha ja mõistuse vahel, tõstab lihaste toonust ja liigeste paindlikkust ning maandab närvipinget. Asanade järjestuse täitmisel, võimaldab staatilise ja dünaamilise koormuse kombinatsioon tõhusalt põletda kaloreid ja parandada teie kehakuju.
SKY Jumping
Kairi Kaljurand
T 18.00–18.45
N 18.00–18.45


*broneerimine on kohustuslik (10 kohta)

SKY Jumping on kardio ja jõuliste koormuste kombinatsiooni spetsiaalse käepidemega batuudi peal, mis soodustab kalorite efektiivset põletamist ning samuti tagab hea füüsilise ja vaimse enesetunde. SKY Jumping on treeningsüsteem, mis põletab kaloreid ja tugevdab lihaseid. Klassikalises variandis treening kestab 55 minutit — pool sellest ajast pühendatakse kardiokoormusele ning umbes 20 minutit jääb jõuharjutustele ja venitusele. Peamisteks märksõnadeks on tervis, dünaamika ja muidugi ka hea tuju. 
Zumba
Valerija Dorofejeva
19.30–20.30
K 19.30–20.30

ZUMBA 
on tantsuline fitnessprogramm, mis hõlmab tantsulisi ja aeroobikas kasutatavaid elemente, mis viiakse läbi energilise muusika saatel. Lisaks sisaldab koreograafia elemente hip-hopist, sambast, salsast, merenguest ja mambost. Zumba jaoks ei ole keegi liiga vana, nõrk või ülekaaluline. Kõik saavad kaasa teha vastavalt oma võimetele!
Pilates
Julianna Birotsi
E 18.00 – 19.00
R 18.00 – 19.00


Pilates on terviklik harjutuste süsteem, mis keskendub süvalihaste treenimisele, treenides keha terviklikuna, mitte koormates üksikuid lihasgruppe. Pilates arendab jõudu, vastupidavust ja painduvust. Treening nõuab keha ja vaimu koostööd, keskendumist harjutuste sooritamisel. Iga liigutuse täpsus on oluline.
Võistlustants
Kristina Agafontseva
T 18.00–19.00
K 18.00–19.00

 
Ringtreening jõusaalis
Kateryna Persidska
T 19.00 – 20.00
N 19.00 – 20.00


*Kohtade arv on piiratud! (10)
Aktiivsed harrastused noortele
Sergei Tarasjuk
T  16.00–18.00 
N  16.00–18.00

*Tegevus noortele kuni 26. aastat!
 
Tervisevõimlemine
Natalja Golubtsova
E  19.00–20.30
K  19.00–20.30


 
Poks
Andrei Kärsten
E  17.00–19.00
K  17.00–19.00
R  17.00–19.00


*Trenn noortele kuni 26. aastat!
Kergejõustik
Sergei Koort
R  16.00–16.45
P  15.00–15.45


*Trenn noortele kuni 26. aastat!
Võrkpall
MTÜ Sinimäe SK Sõnn
T  19.00–20.50
N  19.00–20.50


*MTÜ Sinimäe SK Sõnn liikmed osalevad trennis TASUTA!
Rühmatreeningud Uudised Broneeri Saalid
Galerii
Kontakt Dokumendid